Livrare si retur

Livrarile se efectueaza de luni pana sambata intre orele 9 - 18:

Dupa finalizarea comenzii din "COSUL DE CUMPARATURI", in scurt timp veti fi contactat de unul dintre operatorii nostri care va stabili cu dumneavoastra detaliile legate de livrare.

Livrarea produselor aflate in stoc se va face in 24/48 ore de la confirmarea comenzii. Pentru produsele care nu se afla in stoc se va comunica data livrarii.

Pentru dumneavoastra am pus la punct o retea de transport ce reduce la minimum timpul in care articolele comandate va vor fi livrate. Pentru livrarea produselor comandate oriunde in tara, functie de valoarea comenzii, de modalitatea de livrare si de modalitatea de plata aleasa, la valoarea produselor comandate se va adauga si valoarea calculata a transportului (taxa suplimentara de transport vi se va comunica la confirmarea comenzii):

In Bucuresti:

Taxa de livrare este de 15 lei prin posta roaman sau 25 lei prin curierat rapid.

In tara:

Taxa de livrare este de 15 lei prin posta roaman sau 25 lei prin curierat rapid.

General valabil:

La achitarea integrala a pretului de achizitie si transport, taxa de transport este de 7 lei prin posta romana sau 17 prin curierat rapid.

Pentru comenzile ce depasesc 400 lei livrarea este GRATUITA.

Va rugam insistent ca la primirea coletului sa receptionati cu atentie piesele primite ! Taxele de transport pentru returnarea produselor comandate gresit sau a celopr trimise la garantie va fi suportata de client. Eventualele sesizari legate de lipsa unor repere sau de avarierea lor pe durata transportului trebuie reclamate agentului de la firma de curierat chiar la primirea coletului; este obligatoriu incheierea unui proces verbal de constatare cu reprezentantul firmei de curierat ! Sesizarile ulterioare vor fi extrem de greu de solutionat, deoarece fara acest process verbal firma de curierat nu va mai putea fi trasa la raspundere !

Conditii pentru returnarea produselor

Potrivit dispozitiilor OUG 34/2014 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta : "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului". 

Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.

In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta returul produselor si constituirea contravalorii acestora ca avans marfa pentru comenzi viitoare sau de a nu da curs solicitarii de retur.

Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt suportate de catre cumparator. Acesta nu va plati transportul in cazul in care primeste un produs cu defect de fabricatie sau un produs neconform cu specificatiile iar returul va fi organizat de catre vanzator.

Daca doriti sa schimbati produsul cu alt produs, va rugam sa ne contactati in prealabil pentru a specifica foarte clar numarul comenzii, numele dvs si produsul pe care il doriti la schimb.

Orice schimb de produs se poate face doar in limita stocului disponibil. Daca modelul dorit nu mai este in stoc, puteti alege altul cu achitarea eventualelor diferente de pret de catre dvs. sau restituirea lor de catre noi.

Produsul pe care doriti sa-l schimbati trebuie trimis catre noi printr-un curier organizat de dvs. (în afara de Posta Romana)

Orice produs pe care il veti returna trebuie sa nu fie folosit sau deteriorat. Produsul trebuie sa fie insotit de toate etichetele si ambalajele originale ( legea 249/2015, art 16(8) )precum si de copia documentului de achizitie Va rugam sa folositi un ambalaj protector pentru expeditie.

Nu sunt acceptate drept retur produsele desfacute, folosite / cu urme de uzura.

Produsul nu este primit daca este zgariat, deteriorat, daca nu are etichetele intacte ori daca ii lipsesc din accesorii.

In cazul in care nu doriti schimbarea produsului, ci este vorba despre un simplu retur, va vom inapoia contravaloarea produsului returnat prin transfer bancar in contul IBAN specificat de dvs. Perioada de rambursare a contravalorii produsului returnat se va face in maxim 30 zile calendaristice de cand produsul returnat a ajuns la adresa specificata mai sus.

Atentie! Nu primim colete returnate cu plata ramburs!

Primim doar colete pentru schimb de produse sau retur a caror plata de transport a fost efectuata de expeditor (client).

Nota: Ne rezervam dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane care au efectuat mai mult de 1 returur  in ultimele 12 luni ale anului in curs.

Costul transportului produselor mai sus mentionate revine in responsabilitatea clientului. In cazul in care produsul a fost achizitionat intr-o perioada in care este in vigoare o oferta de transport gratuit, daca produsul va fi returnat, se va retine din valoarea acestuia costul de expediere suportat initial vanzator. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. 

Dupa perioada de 14 zile calendaristice, produsele nu mai pot fi returnate.